Problemy z Hearts of Iron IV? Podajemy kody

Hearts of Iron IV to jedna z najpopularniejszych strategicznych gier czasu rzeczywistego, osadzona w realiach II wojny światowej. Każdy, kto miał z nią do czynienia wie, że rozgrywka jest bardzo wymagająca i nawet najmocniejsze mocarstwo boryka się w pewnym momencie z różnego rodzaju niedoborami. Mając to na uwadze, podrzucamy listę kodów, które ułatwią prowadzenie kampanii.

Problemy z Hearts of Iron IV? Podajemy kody
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Paradox Interactive
Adam Gaafar

Gry z serii Hearts of Iron szwedzkiej firmy Paradox Interactive cieszą się niesłabnącą popularnością. Do wyboru mamy niemal każde ówczesne państwo świata i tylko od nas zależy, jak pokierujemy polityką danego rządu. Możemy zawierać sojusze, prowadzić wymianę handlową oraz wypowiadać wojny.

Gra oferuje wiele scenariuszy i niekoniecznie musimy trzymać się wydarzeń, które miały miejsce w rzeczywistości. Możliwość tworzenia alternatywnej historii jest zresztą jednym z najbardziej fascynujących elementów HOI.

 Hearts of Iron IV – kody

Gry z serii Hearts of Iron nie należą jednak do najłatwiejszych. Rozumiejąc, że nie każdy chce się głowić nad uzupełnianiem stanu liczebnego armii lub przekonywaniem niezdecydowanego państwa do składanej oferty, podsuwamy kody, które mogą znacznie ułatwić rozgrywkę w Hearts of Iron IV.

Aby móc wpisać dany kod, należy użyć kombinacji klawiszy Shift+2, Shift+3 lub ALT+2+1. Otworzy nam się wówczas konsola, w której można wpisać odpowiednią komendę. Oto lista przydatnych kodów do Hearts of Iron IV:    

· manpower [liczba] – gracz otrzymuje dodatkową liczbę jednostek

· yeasman – SI akceptuje każdą ofertę złożoną przez gracza

· research all – wszystkie technologie są odkrywane natychmiast

· winwars – daje naszemu państwu maksymalny wynik we wszystkich prowadzonych wojnach

· savegame – pozwala zapisać rozgrywkę

· xp [ilość] – pozwala ustalić ilość doświadczenia

· help – pokazuje nazwy komend

· teleport [nazwa prowincji] – teleportacja do wskazanej prowincji

· resing – pozwala zrezygnować z rozgrywki

· frotns – włącza i wyłącza widoczność na wszystkich frontach

· deleteallunits [tag kraju] – usuwa wszystkie jednostki i floty danego państwa

· traderoutes – włącza i wyłącza widoczność wszystkich szlaków handlowych

· debug_nuking – pozwala dokonać ataku atomowego na określoną prowincję

· add_equipment [liczba + nazwa wyposażenia] – dodaje wyposażenie do określonych jednostek

· instant_prepare – desanty są przygotowywane natychmiast

· instantconstruction – włącza i wyłącza kod budowy; umożliwia natychmiastowe wzniesienie określonej konstrukcji

· nuke [liczba] – dodaje do arsenału określoną liczbę broni nuklearnej

· fow – włącza i wyłącza mgłę wojny

· weather – włącza i wyłącza pogodę

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.