new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/5/5/d/55d6b6048a43225de9b42343e02760af/ccf2f34660aef0ffab14fd89d56ce228/recenzja_prince_of_persia_zapomniane_piaski.mov', });Prince of Persia: Zapomniane piaski - wideorecenzja. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Jak podaje Videogamer, francuski Le Portail du Jeu Video ujawnił kilka szczegółów na temat nowego Prince of Persia pozyskanych od anonimowego źródła. Jeżeli wierzyć tym informacjom, kultowy bohater powróci do korzeni w zręcznościówce 2D. Aby to osiągnąć, twórcy wykorzystają sprawdzoną technologię UbiArt Framework.
Silnik znany chociażby z zeszłorocznego Rayman Legends nadaje się idealnie do dwuwymiarowych platformerów, a przy okazji ma pozwolić developerowi w opracowaniu szczegółowej animacji poszczególnych części ciała bohatera. Źródło podaje, że model postaci księcia będzie się składał z niezależnie animowanych elementów, takich jak dłonie, stopy, przedramiona, klatka piersiowa etc.
Zapytany o te doniesienia Ubisoft odpowiedział Videogamerowi, że nie komentuje plotek i spekulacji. W styczniu zeszłego roku właściciel marki Prince of Persia deklarował, że seria została spauzowana, ale stanowi część portfolio Ubisoftu i jest równie istotna, jak każda inna. Innymi słowy, prędzej czy później nastąpi więc jej powrót. Pójście w ślady Raymana i Child of Light, bazujących na UbiArt Framework nie jest więc z miejsca wykluczone.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem