Premium do Battlefielda 4 kupione przez 1,6 miliona osób
Jeżeli nie podoba wam się strategia sprzedawania karnetów na dodatkowe treści do dopiero co wydanej gry, praktykowana chociażby przez EA/DICE w odniesieniu do Battlefielda 4, to powinniście porozmawiać z 1,6 miliona nabywców pakietu Premium. Popyt rodzi podaż, a przykład nieobowiązkowych map do zabawy sieciowej pokazuje, że chętnych na tego typu ofertę nie brakuje.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/1e/00/5e/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/bf4_chinska_nawalnica_ql.mov', });Battlefield 4: Chińska nawałnica - Gramy i komentujemy to, co najlepsze w tym dodatku. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemBattlefield 4 zadebiutował na pecetach i konsolach starej generacji 29 października 2013 roku. Wersja na nowe platformy Sony i Microsoftu pojawiła się na ich listopadowym starcie. Wraz ze strzelanką DICE do sprzedaży trafił abonament Premium, który za kwotę przybliżoną do ceny samej gry oferuje dostęp do pakietów z nowymi mapami, wypuszczanymi w odstępach czasowych. CVG podaje, że EA pochwaliło się sprzedaniem 1,6 miliona takich abonamentów.
Dla porównania, od września 2012 roku do końca marca 2013 roku konto Premium wykupiło 3,5 miliona posiadaczy Battlefielda z "trójką" w tytule. Swego czasu EA podawało, że w ciągu dwóch miesięcy od premiery Premium do Battlefielda 3 gracze wykupili 1,3 miliona kont.
Konto Premium sprzedawane poprzez oficjalną stronę gry w zależności od platformy za 149-199 złotych, oferuje dostęp do szeregu dodatków, z których najistotniejszymi są pakiety nowych map. DICE zapowiedziało przygotowanie pięciu odcinków, wydawanych w odstępie kilku miesięcy. Ostatni (Final Stand) będzie dostępny latem 2014 roku.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki