Premiera Dune: Spice Wars. Duża aktualizacja i koniec wczesnego dostępu
Dune: Spice Wars zamyka etap wczesnego dostępu na Steamie i debiutuje w pełnej wersji. Deweloper Shiro Games i wydawca Funcom ogłaszają premierę i jednocześnie informują o dużej aktualizacji.
Dune: Spice Wars to gra strategiczna 4X rozgrywanaw czasie rzeczywistym, w której wielka odyseja do planetarnej dominacji może osiągnąć swoje spektakularne zakończenie w ciągu jednej sesji. Pełnej wersji gry towarzyszy ogromna aktualizacja dodająca szóstą grywalną frakcję, House Ecaz oraz długą listę dodatkowej zawartości i ulepszeń.
Pełne wydanie przynosi szóstą dużą aktualizację od czasu, gdy Dune: Spice Wars pojawiło się we wczesnym dostępie, nie licząc kilku dodatkowych aktualizacji społecznościowych, które były odpowiedzią na opinie graczy. W tym czasie gra powiększyła się o tryb wieloosobowy, tryb podboju, Dom Corrino, nowe budynki, wojsko, jednostki powietrzne, regiony, samouczki, poprawki komfortu rozgrywki i wiele więcej
Dune: Spice Wars z nową frakcją
House Ecaz to nowa grywalna frakcja z własnymi unikalnymi atutami wykorzystująca swoje mistrzostwo w dziedzinie sztuki i mająca specjalne podejście do rozszerzania swoich wpływów na Arrakis. Dzięki doskonale wyszkolonej i dumnej armii są potężnym przeciwnikiem na śmiertelnie niebezpiecznej planecie, na której już roi się od największych potęg we wszechświecie
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Immortals of Aveum - jak wypada ten magiczny FPS?
"To twoja pustynia, twoja Diuna."
Przez cały okres wczesnego dostępu opinie społeczności były kluczowym elementem rozwoju Dune: Spice Wars. Aktualizacja premierowa uwzględnia kilka próśb społeczności, wprowadzając ulepszenia w zakresie siły roboczej, wody i zaopatrzenia, zabójstw, siedlisk i burz.
Szef Shiro Games komentuje premierę gry
Po ponad trzech latach pracy jesteśmy podekscytowani możliwością zaproszenia graczy do wspólnej zabawy na Arrakis, gdy Dune: Spice Wars doczeka się wersji 1.0. Wiele osób w Shiro Games spędziło niezliczone godziny będąc zagłębionym w ten świat, czy to za pośrednictwem książek, gier planszowych, filmów czy innych adaptacji. Jesteśmy bardzo dumni, że mogliśmy pracować nad tą kultową serią i mamy nadzieję, że nasi gracze będą się dobrze bawić na Arrakis!
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii