Premiera Dune: Spice Wars. Duża aktualizacja i koniec wczesnego dostępu

Dune: Spice Wars zamyka etap wczesnego dostępu na Steamie i debiutuje w pełnej wersji. Deweloper Shiro Games i wydawca Funcom ogłaszają premierę i jednocześnie informują o dużej aktualizacji.

Dune: Spice Wars opuszcza wczesny dostęp
Dune: Spice Wars opuszcza wczesny dostęp
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Dune: Spice Wars to gra strategiczna 4X rozgrywanaw czasie rzeczywistym, w której wielka odyseja do planetarnej dominacji może osiągnąć swoje spektakularne zakończenie w ciągu jednej sesji. Pełnej wersji gry towarzyszy ogromna aktualizacja dodająca szóstą grywalną frakcję, House Ecaz oraz długą listę dodatkowej zawartości i ulepszeń.

Pełne wydanie przynosi szóstą dużą aktualizację od czasu, gdy Dune: Spice Wars pojawiło się we wczesnym dostępie, nie licząc kilku dodatkowych aktualizacji społecznościowych, które były odpowiedzią na opinie graczy. W tym czasie gra powiększyła się o tryb wieloosobowy, tryb podboju, Dom Corrino, nowe budynki, wojsko, jednostki powietrzne, regiony, samouczki, poprawki komfortu rozgrywki i wiele więcej

Dune: Spice Wars z nową frakcją

House Ecaz to nowa grywalna frakcja z własnymi unikalnymi atutami wykorzystująca swoje mistrzostwo w dziedzinie sztuki i mająca specjalne podejście do rozszerzania swoich wpływów na Arrakis. Dzięki doskonale wyszkolonej i dumnej armii są potężnym przeciwnikiem na śmiertelnie niebezpiecznej planecie, na której już roi się od największych potęg we wszechświecie

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"To twoja pustynia, twoja Diuna."

Przez cały okres wczesnego dostępu opinie społeczności były kluczowym elementem rozwoju Dune: Spice Wars. Aktualizacja premierowa uwzględnia kilka próśb społeczności, wprowadzając ulepszenia w zakresie siły roboczej, wody i zaopatrzenia, zabójstw, siedlisk i burz.

Szef Shiro Games komentuje premierę gry

Po ponad trzech latach pracy jesteśmy podekscytowani możliwością zaproszenia graczy do wspólnej zabawy na Arrakis, gdy Dune: Spice Wars doczeka się wersji 1.0. Wiele osób w Shiro Games spędziło niezliczone godziny będąc zagłębionym w ten świat, czy to za pośrednictwem książek, gier planszowych, filmów czy innych adaptacji. Jesteśmy bardzo dumni, że mogliśmy pracować nad tą kultową serią i mamy nadzieję, że nasi gracze będą się dobrze bawić na Arrakis!

Nicolas Cannasse, CEO Shiro Games

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.