Powstaje 16‑bitowe Gone Home
Na temat Gone Home napisaliśmy już wiele miłych słów. Nic w tym dziwnego, skoro to najważniejsza gra sceny indie w tym roku, a dla niektórych najlepsza gra pecetowa. Teraz nadarza się kolejna okazja, by wspomnieć o Gone Home w kontekście powstającego demake'u.
Jak zauważył internetowy Gameinformer, jeden z fanów gry The Fullbright Company postanowił odtworzyć ją w 16-bitowej konwencji. Niejaki Seth Macy korzysta z popularnego programu RPG Maker XP, dzięki czemu Gone Home w jego wydaniu straci klimat pierwszoosobowej przygody. Ale jednocześnie będziemy mieli okazję zobaczyć, jak eksplorowanie pustego domu mogłoby się odbywać przed laty na SNES-ie.
Co istotne, autor demake'u otrzymał pozwolenie na swoją działalność od The Fullbright Company, dzięki czemu developer oryginału nie będzie blokował publikacji ukończonego projektu. Nie wiadomo, kiedy możemy się spodziewać pełnej wersji Gone Home w wydaniu JRPG. Mamy za to podgląd na kilka obrazków, które znajdziecie tutaj.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem