Po 18 latach opuszcza zespół Call of Duty. Jego zasługi widać w serii Black Ops

Weteran wśród twórców Call of Duty ogłosił swoje odejście. David Vonderhaar łącznie spędził 18 lat w Activision, a przez wiele lat pracował jako reżyser projektu. Powody decyzji podał we wpisie umieszczonym na swoim koncie w LinkedIn.

David Vonderhaar
David Vonderhaar
Źródło zdjęć: © YouTube
Arkadiusz Stando

21.08.2023 09:57

David Vonderhaar pełniąc funkcję dyrektora projektowego w Treyarch, pracował łącznie nad ośmioma częściami Call of Duty, począwszy od 2005 roku. Vonderharr ogłosił swoje odejście w piątek, i przyznał, że pozostaje w branży gier. Nie ujawnił jednak gdzie się wybiera i jaką będzie pełnić teraz rolę. Będzie pracować nad tajnym projektem.

Dzisiaj chciałem się z wami podzielić tym, że opuszczam szeregi Activision i Treyarch po niesamowitych 18 latach i 8 grach Call of Duty. Moim współpracownikom z Treyarch jestem niezmiernie wdzięczny za czas, który poświęciliśmy na doskonalenie naszego rzemiosła, nigdy nie skupiając się na sukcesach i zawsze zastanawiając się, jak ulepszyć to, co projektujemy i jak to produkujemy.

Dziękuję społeczności Call of Duty za pasję i entuzjazm. Ta energia często napędzała naszą determinację jako studia i jednostek. Zawsze będę wdzięczny za możliwość interakcji z tak wieloma z was bezpośrednio online i osobiście. Ta energia zawsze będzie ogromną częścią mnie.

Pozostaję w branży gier, pracując nad nieujawnionym projektem, o którym nie mogę jeszcze rozmawiać, ale jestem podekscytowany rzadką i wyjątkową okazją. Zaktualizuję Cię tak szybko, jak to możliwe.

David Vonderhaarreżyser projektu w Treyarch

Vonderhaar dołączył do studia Treyarch w październiku 2004 roku, a więc niemal 19 lat temu. Wcześniej pracował też w Activision przez 4 lata jako Senior Online Manager, w latach 1996 - 2000. W Treyarch jego rola zaczęła się jeszcze przy grze Call of Duty 2: Big Red One, którą wydano na konsolach Xbox, PlayStation 2 i Nintendo Gamecube.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Początkowo jego zadaniem był rozwój trybów wieloosobowych we wspomnianym wcześniej Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3 i Call of Duty: World at War. Później Vonderhaar awansował na dyrektora projektu odsłon z serii Black Ops. To jedne z najlepiej zapamiętanych gier. Pracował także przy Call of Duty: Warzone.

Arkadiusz Stando, redaktor prowadzący Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.