Pierwszy gameplay i nowe informacje o LittleBIGPlanet 2
Alex Evans, członek ekipy Media Molecule, pracującej nad nadchodzącym LittleBIGPlanet 2 stwierdził, że nowy edytor poziomów w grze ma być naprawdę niezwykły. Pozwoli on na stworzenie dowolnego gatunku gry, jaki istnieje, a także na stworzenie takiego „który nie został jeszcze nazwany”. „To od początku miała być jedna z głównych cech LBP 2. Ten edytor jest tak rozbudowany, że to aż boli.”
Mark Healey, dyrektor gry, dodaje: „Pozwoli on nawet na stworzenie własnego schematu sterowania. Możesz stworzyć jakąkolwiek grę 2D jaką sobie wyobrazisz, a także symulować gry 3D.”
Celem twórców mają być kolejne miliony, ale tym razem nie leveli, ale całych gier dostępnych w LittleBIGPlanet 2.
Poinformowano także, że wszystkie dodatkowe stroje zakupione z PlayStation Store do pierwszej części tytułu działać będą również w dwójce.
Pierwszy gameplay z LittleBIGPlanet 2, pochodzący z najnowszego wydania interaktywnego magazynu Qore, zobaczyć możecie poniżej.