Path of Exile: Crucible trafia na kolejne platformy. Konsolowa premiera tuż za rogiem

Path of Exile: Crucible trafia na kolejne platformy. Konsolowa premiera tuż za rogiem

Path of Exile: Crucible na PC i konsolach
Path of Exile: Crucible na PC i konsolach
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
12.04.2023 15:16

Pora na konsole. Najnowsze rozszerzenie do uznanej gry free-to-play Action RPG Path of Exile: Crucible jest już dostępne na PC i macOS, a już dziś, 12 kwietnia, trafi na PlayStation 4 oraz Xbox One.

Gracze pecetowi już są zaznajomieni z Path of Exile: Crucible, a teraz nadszedł czas na premierę konsolowej wersji od której dzielą nas godziny. Rozszerzenie trafi stanie się dostępne z nocy 12 na 13 kwietnia 2023 r. o godzinie 2:00.

Wraz z rozszerzeniem Crucible dodano znaczące aktualizacje, w tym Ligę Wyzwań Crucible, Wrota Atlasu, poprawki do drzewka umiejętności pasywnych i jego Masteries, nowe umiejętności Vaal, szereg ulepszeń do gry Ruthless i wiele więcej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kluczowe cechy Crucible

Crucible Challenge League – nowe rozszerzenie do Path of Exile, które przesuwa granice systemu przedmiotów w Path of Exile, pozwalając na rozszerzenie broni o własne drzewka umiejętności. Drzewka te zapewniają bonusy, które poprawiają lub zwiększają styl gry Twojej postaci. Umiejętności w drzewkach zużywają doświadczenie z potyczek w Tyglu, aby je odblokować, ale mogą mieć całkiem potężne efekty. W potyczkach w Tyglu gracze wybierają broń, którą chcą ulepszyć, kierując ją do starożytnej kuźni. W miarę jak będziesz udoskonalał swoją broń, stopione potwory będą się łączyć w większych i bardziej przerażających przeciwników. Przekraczanie granic jest najszybszym sposobem na zdobycie poziomu broni, ale zwiększa ryzyko niepowodzenia wyzwania. W ekskluzywnym obszarze gry końcowej, Kuźni Tytanów, drzewka te mogą być połączone razem, aby stworzyć broń o niespotykanej mocy.

  • Atlas Gates - nowy dodatek do Path of Exile's Endgame, Bramy Atlasu to nowe węzły, które pozwalają na natychmiastowe przejście między dwoma umijętnościami w drzewie pasywnym Atlasu, zmniejszając ilość punktów podróży, co pozwala graczom skupić się na budowaniu drzewa, które pozwala im grać w zawartość, którą chcą.
  • Endgame Content Revamp - Breach/Abyss - Dwie starsze mechaniki ligowe, Breach i Abyss, zostały odnowione. Oba mechanizmy zostały zredukowane i ulepszone, co zaowocowało lepszym doświadczeniem z wysoce skoncentrowanymi nagrodami.

Path of Exile: Crucible

  • Path of Exile: Crucible
  • Path of Exile: Crucible
  • Path of Exile: Crucible
  • Path of Exile: Crucible
[1/4] Path of Exile: CrucibleŹródło zdjęć: © Materiały prasowe
  • Modyfikacje Passive Skill Tree i Masteries - Około połowa Masteries została przerobiona, a nowe Masteries mają bardziej interesujące efekty, które wstrząsną wieloma buildami i zapewnią dodatkowe opcje dla nowych.
  • New Vaal Skills - Do gry dodano dziewięć nowych umiejętności Vaal. Są to wersje istniejących umiejętności, które poprawiają i rozszerzają oryginalną umiejętność, dając graczom okresowe wzmocnienie, gdy tego potrzebują, czy to w celu skupienia się na pokonaniu bossa, czy też złagodzenia obrażeń od wybuchów w nagłych wypadkach.
  • Przebudowa klas ascendancji - klasy ascendencji Saboteura oraz Pathfindera zostały przerobione, dając im nowe i ekscytujące narzędzia, które są bardziej wpływowe i jeszcze bardziej rozszerzają ich tematykę.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)