Odświeżone Second Life
Co robiliście dziesięć lat temu? Tak – w 2003 roku. To kawał czasu. Gry z tamtego okresu w tej chwili wyglądają już co najmniej przestarzale. W tym czasie, w 2003 roku wystartowała wielka społecznościowa gra online, która do tej pory doczekała się ogromnej ilości użytkowników, dała kilku osobom dorobić się wielkich pieniędzy, a nawet podziwiać za jej pośrednictwem dzieła sztuki. Nawet jeśli nigdy nie zdecydowaliście się stworzyć wirtualnego alter ego w Second Life, z pewnością bez trudu wskazalibyście na screenshot z tej gry.
Po dekadzie nadszedł czas na zmiany i przestarzała już bardzo grafika Second Life doczekała się odświeżenia. Sami oceńcie zresztą poniższy trailer:
Twórcy nie ograniczyli się jednak tylko i wyłącznie do zmiany wizualnej warstwy gry. Poprawili również jej funkcjonalność – między innymi ułatwili system komunikacji wewnątrz samej gry, ale i dodali szereg opcji łączącej ją z popularnymi serwisami społecznościowymi.
Co ciekawe, twórcy pracują nad wprowadzeniem do gry obsługi Oculus Rifta, który uczynić może byt w wirtualnym świecie bardziej rzeczywistym. Czy opcja taka jest jednak rzeczywiście potrzebna? Osobiście nie potrafię sobie wyobrazić jej zastosowania, które w jakiś sposób zmieniłoby rozgrywkę. To trochę tak, jakby dodać obsługę Rifta do Simsów...