Odświeżone Second Life

Co robiliście dziesięć lat temu? Tak – w 2003 roku. To kawał czasu. Gry z tamtego okresu w tej chwili wyglądają już co najmniej przestarzale. W tym czasie, w 2003 roku wystartowała wielka społecznościowa gra online, która do tej pory doczekała się ogromnej ilości użytkowników, dała kilku osobom dorobić się wielkich pieniędzy, a nawet podziwiać za jej pośrednictwem dzieła sztuki. Nawet jeśli nigdy nie zdecydowaliście się stworzyć wirtualnego alter ego w Second Life, z pewnością bez trudu wskazalibyście na screenshot z tej gry.

Iga Ewa Smoleńska

Po dekadzie nadszedł czas na zmiany i przestarzała już bardzo grafika Second Life doczekała się odświeżenia. Sami oceńcie zresztą poniższy trailer:

Twórcy nie ograniczyli się jednak tylko i wyłącznie do zmiany wizualnej warstwy gry. Poprawili również jej funkcjonalność – między innymi ułatwili system komunikacji wewnątrz samej gry, ale i dodali szereg opcji łączącej ją z popularnymi serwisami społecznościowymi.

Co ciekawe, twórcy pracują nad wprowadzeniem do gry obsługi Oculus Rifta, który uczynić może byt w wirtualnym świecie bardziej rzeczywistym. Czy opcja taka jest jednak rzeczywiście potrzebna? Osobiście nie potrafię sobie wyobrazić jej zastosowania, które w jakiś sposób zmieniłoby rozgrywkę. To trochę tak, jakby dodać obsługę Rifta do Simsów...

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.