new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/b6/55/c1/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/52d81c666273e_Invisible_Inc_Alpha_Gameplay_Trailer.mov', });Invisible, Inc. - zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Dla przypomnienia, twórcy Don't Starve czy dylogii Shank zapowiadali pierwotnie swoją nową produkcję jako grę szpiegowską z podziałem na tury, przypominającą w wielu miejscach najnowszego XCOM-a. Włamywanie się do pilnie strzeżonych obiektów i wykradanie cennych przedmiotów lub informacji wymagać będzie bowiem dokładnego przygotowania. Rekonesans i szykowanie się do akcji ma zajmować nawet 90% czasu spędzonego z grą. Oprócz tego Invisible, Inc. zapożycza z XCOM-a (czy serii Fire Emblem) motyw permanentnej śmierci bez możliwości odradzania się w bazie itp.
Invisible, Inc. znajduje się obecnie w fazie alfa. Oznacza to, że jedyne co tak naprawdę działa, to podstawowe mechanizmy turowej rozgrywki szpiegowskiej. Twórcy zaznaczają na stronie gry, że kolejne elementy będą dodawane wraz z pojawiającymi się aktualizacjami, ale jeśli chcecie już teraz sprawdzić wysiłki Klei Entertainment, to istnieje taka możliwość. Wystarczy zapłacić z góry 16,99 dolarów (normalna cena będzie o 3 dolary wyższa) i cieszyć się z wczesnego dostępu do alfy, a później bety i ostatecznie do pełnej wersji gry.
Invisible, Inc. powstaje z myślą o komputerach PC i Mac, jednak alfa jest dostępna wyłącznie dla graczy pecetowych. Premiera pełnej wersji ma się odbyć w 2014 roku.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem