Ninja Theory niezadowolone z atmosfery przy premierze Heavenly Sword
Heavenly Sword ukazało się po roku od czasu premiery PlayStation 3 i miało być jednym z pierwszych tytułów, które pokażą moc tej konsoli. Okazuje się, że studio Ninja Theory, odpowiedzialne za grę, nie było zadowolone z ogromnej presji jaka na nich wtedy ciążyła. Przypomnijmy, że pomimo tego, że gra została oceniona w recenzjach bardzo dobrze, to sprzedało się zbyt mało egzemplarzy, aby studio mogło na tym zarobić.
31.07.2010 | aktual.: 01.08.2010 05:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Osobiście teraz czuję się znacznie lepiej, gdy jesteśmy w cieniu. Lepiej wystartować z niższej pozycji, bo wtedy łatwiej można przewyższyć oczekiwania”, mówi szef studia, Tameem Antoniades.
„Całe to zamieszanie wokół startu PlayStation 3 nie było dla nas przyjemne. Wolimy pozostać trochę z tyłu, gdyż tak naprawdę nigdy do końca nie wiadomo, czy to nad czym pracujemy, okaże się takie jak powinno”.
Pozostaje liczyć na to, że nadchodzące Enslaved okaże się, w związku z brakiem presji na studio, jeszcze lepszą grą, niż przygody Nariko. Premiera została zaplanowana na październik.