Nie jeden, dwa nowe tryby dla L4D2

Nie jeden, dwa nowe tryby dla L4D2

Michał Stopa
09.10.2009 12:43

Choć, poza na szczęście zakończoną już sagą australijskiego zakazu sprzedawania gry Left 4 Dead 2 (o czym mówimy w innym miejscu), studio Valve milczało przez dłuższy czas o nowościach w swojej grze, na konferencji zorganizowanej w San Francisco, pracownicy firmy ujawnili dwa nowe tryby gry, jeden umyślnie, drugi nie: są nimi tryby Scavenge i Realism.

Pierwszy z nich łączy w sobie rozgrywkę z trybów Versus i Survival z pierwszej części serii. Drużyna ocalałych ma za zadanie zbierać rozrzucone po całej mapie kanistry z benzyną i użyć ich do napełnienia generatorów. Druga drużyna przejmuje kontrolę nad specjalnymi Zainfekowanymi i usiłuje ich przed tym powstrzymać. Każda z rund rozpoczyna się licznikiem odmierzającym 120 sekund do jej końca - czas ten przedłuża się o 20 sekund po zebraniu kanistra. Ponieważ kanistrów jest ograniczona liczba (16), ocalali muszą uważać, aby przez przypadek ich nie podpalić. Drużyna Zainfekowanych może w pewnych miejscach je wysadzić.

Drugim trybem, tym, który Valve miało nadzieje utrzymać w tajemnicy, ma być wypatrzony przez portal 1UP Realism. Choć nazwa sugeruje dość sporo, sami twórcy nie byli chętni tłumaczeniom jak on działa. Jak powiedzieli pracujący w Valve Chet Faliszek i Doug Lombardi:

"Jest to specjalna zmienna, którą zapomnieliśmy ukryć przy tej demonstracji".

"Weźmy na przykład Portal: nasi najlepsi gracze testowi przebijali się przez tą grę w pół godziny, ale w tydzień po jej premierze, na YouTube pojawiły się filmiki, w których grający kończyli ją w 20 minut albo i mniej. Realism jest właśnie dla tych graczy".

fot.: Valve

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)