Naughty Dog: Developerzy źle podchodzą do kwestii gry aktorskiej
Naughty Dog podzieliło się swoim sekretem, który sprawił, że gra aktorska osób podkładających głosy w serii Uncharted, wypadła tak dobrze. Według studia większość developerów ma do tego złe podejście.
„Każdy aktor powie Ci, że granie to reakcje”, mówi Amy Hennig z Naughty Dog. „To ironia, że w większości gier aktorzy pracują sami, zamknięci w studio, bez żadnego punktu odniesienia oraz bez innych aktorów, z którymi mogliby współpracować”.
„W Uncharted 2 zastosowaliśmy takie podejście jakby aktor grał w teatrze lub przed prawdziwą kamerą. Opowiedzieliśmy mu cała historię jego bohatera i próbowaliśmy złapać autentyczne emocje. To podstawa”.
Pracownik Naughty Dog zdradził dodatkowo, że w Uncharted 3 być może pojawi się wsparcie dla technologii 3D oraz PlayStation Move. Wszystko zależy od tego, czy będzie to pasowało do opowiedzianej w grze historii.