Nad czym pracują twórcy Spec Ops: The Line?
Niemieckie studio Yager Development jest aktywne od 1999 roku, jednak nazwa developera zapadła w pamięć wielu graczy dopiero w zeszłym roku. Niespodziewanie dobre Spec Ops: The Line okazało się być czymś więcej niż kolejną strzelanką TPP w wojskowych klimatach. Grywalne nawiązanie do Jądra ciemności i Czasu apokalipsy jest już jednak dawno za nami, więc pora przyjrzeć się nowemu projektowi studia.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/5/1/0/51043336525405db177fae0c797bb642/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/spec_ops_ql_gotowy.mov', });Gramy w Spec Ops: The Line i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Formalnie przyszły projekt Yager Development jest określany jako niezapowiedziana strzelanka FPP AAA. Taki zapis widnieje na oficjalnej stronie studia, na której pojawiły się ostatnio oferty pracy, sugerujące obecność kolejnych elementów w nadchodzącej grze. W dwóch z sześciu ofert (stanowiska Senior Multiplayer Level Designer i Visual FX Artist) pojawiła się bowiem wzmianka odnośnie możliwości współtworzenia ekscytującego nowego projektu AAA F2P.
Czy Yager zamierza pójść ścieżką coraz popularniejszych strzelanek FPP nastawionych na multiplayer i dostępnych za darmo? Tego na razie nie wiadomo, jednak warto pamiętać słowa Cory'ego Davisa (głównego projektanta Spec Ops: The Line), który określił rozgrywki wieloosobowe w poprzedniej grze jako dodane na siłę z inicjatywy wydawcy. Jednocześnie przypominam, że na początku roku Yager zyskało licencję na wykorzystanie silnika Unreal 4, tym samym nowa gra najpewniej ominie konsole przemijającej generacji.
Więcej informacji na temat niezapowiedzianego projektu mamy poznać wkrótce, jak sugeruje oficjalna strona studia.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki