Na co zwracamy uwagę kupując gry?
Agencja Kinetic, zajmująca się reklamą i marketingiem, przepytała brytyjskich graczy na co zwracają uwagę kupując gry. Dwie najważniejsze rzeczy to dobre recenzje i cena.
Zapytani o to, jaki jest najlepszy sposób promocji gry, 71 procent osób odpowiedziało, że traktują recenzje jako coś bardzo ważnego, a 64 procent wymieniło cenę jako istotny czynnik. Na szarym końcu znalazło się opakowanie, na które uwagę zwraca jedynie 8 procent ankietowanych.
Badanie pokazało również, że 54 procent dorosłych w Wielkiej Brytani (ok. 32 miliony osób) zakupi prawdopodobnie nową grę, a 47 procent zrobi to poprzez cyfrową dystrybucję.
Zapytani o to w jakich chwilach myślą o graniu ankietowani odpowiedzieli: surfując w sieci (66 procent), oglądając telewizję (42 procent), na zewnątrz i w ruchu (30%).
W odniesieniu do Online Pass badanie pokazało, że w Wielkiej Brytanii tylko 12 procent osób kupuje swoje gry z drugiej ręki.