*Nie wydaje mi się, że gry wysokobudżetowe odejdą. Będzie ich po prostu mniej. Jednak jest to krok w dobrą stronę – być może nie potrzebujemy czterdziestu FPS-ów. Być może nie będziemy chcieli grać w nie wszystkie, a potrzebujemy zaledwie dwóch lub trzech. *
Współzałożyciel studia, Christofer Sundberg, podkreślił również, że gry, chociaż są z pewnością formą sztuki, przede wszystkim są biznesem. Wypowiedział się również na temat rynku podzielonego na poszczególne platformy:
Jeśli idzie o kwestie finansowe, rynek wyraźnie nie skłania się w stronę konsol. Dla nas jednak konsole zawsze były tą idealną platformą – to rozrywkowe serce domu.
Sundberg sądzi jeszcze, że tworzenie gier na PlayStation 4 jest znacznie prostsze od tego procesu na wcześniejszą wersję konsoli Sony. Mówi, że dzięki temu konsola będzie w stanie przyciągnąć do siebie mniejsze studia i niezależnych twórców.