Mirror's Edge nie spełniło oczekiwań EA

Zbigniew Trzeciak

30.11.2010 10:42, aktual.: 01.12.2010 04:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Frank Gibeau, szef EA Games, zdradził, że Mirror's Edge nie do końca spełniło oczekiwania firmy. Mimo dobrych ocen recenzentów i odzewu fanów, EA nie było w 100 procentach zadowolone.

Gibeau dodaje, że lekcja jaką wyciągnięto z produkcji tego tytułu, to fakt, że produkcję aspirującą do miana hitu trzeba dopracować, zapewnić jej głębię i szczegółowość, a także wprowadzić tryb wieloosobowy.

"Parkour z widokiem z pierwszej osoby to fantastyczny pomysł, ale szczerze mówiąc wykonanie nie było takie jak chcieliśmy. Były problemy z poziomem trudności, narracją i nie było trybu wieloosobowego".

Cieszy na pewno fakt, że EA nie rezygnuje z tej marki, choć na razie nie mamy zbyt wielu informacji na temat kontynuacji. Nam jedynka bardzo się spodobała.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także