Mirror's Edge nie spełniło oczekiwań EA

Frank Gibeau, szef EA Games, zdradził, że Mirror's Edge nie do końca spełniło oczekiwania firmy. Mimo dobrych ocen recenzentów i odzewu fanów, EA nie było w 100 procentach zadowolone.

Zbigniew Trzeciak

Gibeau dodaje, że lekcja jaką wyciągnięto z produkcji tego tytułu, to fakt, że produkcję aspirującą do miana hitu trzeba dopracować, zapewnić jej głębię i szczegółowość, a także wprowadzić tryb wieloosobowy.

"Parkour z widokiem z pierwszej osoby to fantastyczny pomysł, ale szczerze mówiąc wykonanie nie było takie jak chcieliśmy. Były problemy z poziomem trudności, narracją i nie było trybu wieloosobowego".

Cieszy na pewno fakt, że EA nie rezygnuje z tej marki, choć na razie nie mamy zbyt wielu informacji na temat kontynuacji. Nam jedynka bardzo się spodobała.

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.