Andreas Gschwari, projektant poziomów w studiu Avalanche, twierdzi, iż gra udostępni miliony możliwości modyfikacji pojazdów. Nie będą to jednak tylko i wyłącznie zmiany estetyczne. Każda część wpłynie na fizykę pojazdu – jego prędkość, wagę i podobne statystyki. Oznacza to, iż będziemy musieli dokładnie przemyśleć swoje decyzje, gdyż poszczególne części będą miały w ten sposób wpływ na to, jak radzimy sobie w walce.
Skąd uzyskamy części, za pomocą których modyfikować będziemy mogli pojazd? Będziemy w stanie zdobyć je ze złomu, wyciągnąć je z wraków po wygranej walce, albo stanowić będą one nagrody za zadania. Możemy również się nimi wymienić. W różnych rejonach świata znajdować się będą schrony z tymi, którym udało się przetrwać. Każdy z nich specjalizować się będzie w innych częściach.
Wiadomo już, iż w samochodach wymienić można między innymi zawieszenie, zamocować z przodu pojazdu specjalnie zaprojektowany taran, zmienić opony, wygląd zewnętrzny nadwozia i wiele, wiele więcej. Z samochodu wystrzelić nawet będzie można specjalny hak, który posłuży do zniszczenia np. wieży ze snajperami.
A Max, tak jak wymaga tego tradycje, mówić będzie z australijskim akcentem.
Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki