Milion sprzedanych Fezów

Studio Polytron podzieliło się ostatnią świetną wiadomością. Fez, niezależny hit, który zadebiutował w kwietniu 2012 roku na XBLA i rok później na PC, trafił już do ponad miliona nabywców. Dziękujemy, że kupiliście naszą grę, ukradliście naszą grę i dziękujemy również za bojkotowanie jej - pisała ekipa Polytron na swoim oficjalnym blogu.

Jakub Zagalski

Fez, czyli niecodzienna zręcznościówka 2D osadzona w trójwymiarowym świecie, powstawała od 2007 roku. Po debiucie na konsoli Xbox 360 twórcy wzięli się za przygotowanie kolejnych wersji, między innymi na PC (maj 2013), Mac i Linux (wrzesień 2013). W kwietniu tego roku developer donosił o 200 tysiącach sprzedanych egzemplarzy w obrębie dystrybucji XBLA, zaś 9 grudnia pochwalił się pierwszym milionem, sprzedanym na wszystkich platformach.

Warto pamiętać, że pod koniec sierpnia pojawiła się zapowiedź związana z kolejnymi portami Feza, tym razem na konsole Sony. Edycje na PlayStation 3, 4 i PS Vitę miały się ukazać wkrótce, jednak w dalszym ciągu nie poznaliśmy dokładnej premiery.

Wiemy natomiast, że Phil Fish, główny twórca Feza porzucił plany związane ze stworzeniem kontynuacji.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.