Middle-earth: Shadow of Mordor okrojone na starych konsolach

Middle-earth: Shadow of Mordor może być pierwszą grą, która wyraźnie podkreśli różnice w możliwościach sprzętowych obecnej i poprzedniej generacji konsol. I wcale nie chodzi o liczbę polygonów, bardziej szczegółowe tekstury czy realistycznie falujące włosy głównego bohatera. Kluczowy ma być mechanizm, który potencjalnie uczyni tę grę czymś wyjątkowym na tle konkurencji.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/8b/bb/a3/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/Middle_Earth_Shadow_of_Mordor_Gameplay.mov', });Prezentacja rozgrywki. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/middle-earth-shadow-of-mordor-prezentacja-rozgrywki,5748.html%3Etym">Mowa o Systemie Nemezis, który ma polegać na tym, że zachowanie gracza i podejmowane przez niego decyzje wpłyną na akcje dokonywane przez przeciwników. Z czasem będą się również pojawiać arcywrogowie, którzy zapamiętają i dostosują się do naszych strategii, a każde kolejne starcie będzie jeszcze większym wyzwaniem dla gracza. Świat Middle-earth: Shadow of Mordor ma się dynamicznie zmieniać, zapamiętywać nasze wybory, a tym samym dostarczać każdemu graczowi unikatowych doznań.

Michael de Plater z Monolith Productions mówił w rozmowie z IGN-em, że Middle-earth: Shadow of Mordor powstaje w pierwszej kolejności na PlayStation 4 i Xboksa One, a dopiero później starają się przenieść jak najwięcej elementów na stare konsole. Co to oznacza?

Jesteśmy całkiem pewni, że część rzeczy będzie podobna (na PlayStation 3 i Xboksach 360): podstawowa mechanika, walka, skradanie się (...). To, czego te wersje na pewno nie będą mieć, to ten sam poziom głębi, zróżnicowania i symulacji Systemu Nemezis - tłumaczył de Plater. Historia i rozgrywka pozostaną takie same, ale (System Nemezis) jest zbyt duży pod względem zawartości, obliczeń i Sztucznej Inteligencji. Spróbujemy wyciągnąć z niego jak najwięcej się da - dodał przedstawiciel studia, dając jasno do zrozumienia, którą wersją gry powinniśmy się w przyszłości zainteresować.

Middle-earth: Shadow of Mordor pojawi się na PlayStation 3, 4, Xboksa 360 i One, a także na pecety. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana, ale wydawca informował, że gra ma się ukazać jeszcze w tym roku.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.