Miłośników serii Mega Man nie trzeba przekonywać, że warto zainteresować się projektem Philippa Poulina. Profesjonalny projektant gier z Quebecu, znany również pod pseudonimem MegaPhilX, pracował nad Mega Man Unlimited praktycznie od pojawienia się na rynku Mega Mana 9, czyli od 2008 roku. Jak podaje Destructoid, Poulin przygotował materiał wideo z fanowską wizją dziesiątej części, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Autor zaangażował się więc w stworzenie pełnoprawnej gry, przemianowanej z czasem na Mega Man Unlimited.
Lata mijały, w międzyczasie Mega Man 10 od Capcomu ujrzał światło dzienne, a MegaPhilX niestrudzenie pracował nad swoją wersją. Niestety w trakcie całego procesu nie udostępnił grywalnej wersji demo, tym niemniej z udostępnionych materiałów wynika, że jego Mega Man nie będzie zrywał z tradycją serii, serwując wymagającą rozgrywkę w dwuwymiarowym sosie z pikseli.
Wszystkich zainteresowanych projektem odsyłam na facebookowy profil i przypominam, że premiera Mega Man Unlimited na PC ma się odbyć 14 lipca.