LittleBIGPlanet 2 może nie być w 100% kompatybilne z poziomami z jedynki
Alex Evans ze studia Media Molecule stwierdził, że nadchodzące LittleBigPlanet 2 może nie być w 100% kompatybilne z każdym z dwóch milionów leveli, który został stworzony do pierwszej części gry.
Stanie się tak za sprawą faktu, że twórcy poziomów używali pewnych bugów w edytorze, aby stworzyć to, czego nawet autorzy gry nie przewidzieli.
„Może nie udać nam się osiągnąć 100% kompatybilności, ale mamy nadzieję, że jednak stanie się to możliwe”, powiedział Evans w rozmowie z magazynem Edge. „Ciężko jest nad tym pracować, gdy dostępne są miliony poziomów. Może nie udać nam się znaleźć wszystkich dziur, które ludzie wykorzystali”.
Zdecydowana większość poziomów z jedynki, będzie oczywiście kompatybilna z LittleBigPlanet 2. Ponadto, jak zapowiedzieli twórcy, levele stworzone w pierwszej części będą teraz wyglądać jeszcze ładniej, za sprawą ulepszonego silnika graficznego i użycia lepszej gry świateł.
Tytuł ukazać ma się jeszcze w tym roku na PlayStation 3.