new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/d/1/8/d182c26ff00493be5d45a945a3666383/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/bayonetta_ql_gotowy.mov', });Pierwsza Bayonetta - gramy i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Pisaliśmy już w zeszłym roku, że Platinum Games zdecydowało się na ponowne podjęcie współpracy z Nintendo, ponieważ tylko ten producent dostrzegał potencjał Bayonetty i pragnął rozwijać tę markę. Ostatnio Hideki Kamiya (kierownik i scenarzysta pierwszej części) odpowiedział za pomocą Twittera na pytanie: Czyim pomysłem było dedykowanie Bayonetty 2 Wii U? Twórca powiedział wprost, że nie było innej opcji jak zrobienie tej gry wyłącznie dla Nintendo, więc trudno tu mówić o pomyśle kogokolwiek z Platinum Games.
Platinum Games nie pierwszy raz mierzy się z tego typu pytaniami (czy wręcz pretensjami), ale trzeba sobie zdać sprawę z podstawowej kwestii. Bayonetta 2 powstaje na zlecenie Nintendo, więc developer nie decyduje w tym przypadku o kolejnych platformach docelowych. Kamiya mówił o tym miesiąc temu, że ewentualne stworzenie wersji tej gry na PlayStation 3 i Xboksa 360 zależy wyłącznie od wydawcy. Jeżeli Nintendo powie: "Przenosimy Bayo 2 na PS3/X360", to tak się stanie. Ich pytajcie, nie nas - napisał wówczas na Twitterze.