Kto najchętniej korzysta z mikropłatności w grach społecznościowych?

Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę Playnomics pokazuje, że osoby sięgające po gry społecznościowe na smartfonach czy tabletach o wiele szybciej decydują się na skorzystanie z systemu mikropłatności niż odbiorcy takich samych gier na komputerach stacjonarnych. Przeciętny gracz korzystający z urządzeń mobilnych jest w stanie wydać pierwszego dnia kontaktu z grą nawet 63,4% sumy, jaką przeznacza na dany tytuł.

Jakub Zagalski

Jak podaje Venturebeat, analiza przeprowadzona na ponad 300 milionach graczy społecznościowych wskazuje, że osoby przywiązane do komputerów stacjonarnych wydają pierwszego dnia na mikropłatności w danej grze zaledwie 10,4% ogólnej sumy. Ponadto Playnomics zauważyło następującą prawidłowość: jeżeli użytkownik zalogował się do gry sieciowej co najmniej trzy razy w ciągu pierwszego tygodnia, istnieje 74-procentowe prawdopodobieństwo, że taki osobnik zacznie płacić producentowi danej produkcji free to play.

Badanie wykazało, że Turcy są aktualnie najczęstszymi odbiorcami gier społecznościowych, co potwierdza wyniki innej analizy, o której pisałem jakiś czas temu. Przeciętny miłośnik gatunku casual games w Turcji spędził ponad 845 minut na tego typu rozrywkę w ciągu trzech miesięcy. Średnia dotycząca czasu spędzonego na jednym posiedzeniu wyniosła w tym kraju 47,1 minut.

Więcej informacji na temat przeprowadzonego badania znajdziecie na oficjalnej stronie Playnomics.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.