Prosta gra platformowa, która spodoba się wszystkim dzieciakom. Fajna grafika, dwie postacie do wyboru, wiele plansz i mnóstwo skarbów to największe jej zalety. Poniżej zebrałem komplet informacji, które ułatwią zabawę i pomogą dotrzeć do końca. Lokalizacja kluczy zmienia się niemalże za każdym razem, więc jej nie podaję.
Przedmioty:Czerwony płyn - poprawia zdrowie krasnala i dostarcza 5 punktów.Klejnoty duże - dostarczają od 10 do 50 punktów.Klejnoty małe - dostarczają od 5 do 25 punktów.Klucz - musisz znaleźć ich siedem; dostarczają 1500 punktów.Monety małe - dostarczają 10 punktów.Monety duże - dostarczają 20 punktów.Skrzynia - dostarcza 100 punktów.Woreczek - dostarcza 150 punktów; czasem wyskakuje z niego banda nietoperzy.
Sklep:Duchowy topór - pozwala sto razy rzucić powracającym toporem.Kompas - uniwersalny podpowiadacz, dzięki któremu na mapie widzisz ukryte klucze.Latająca maszyna - komplet latających towarzyszy ostrzeliwujących wroga.Mapa podróży - pokazuje wygląd plansz.Miska Mithrylu - magiczny puchar regenerujący zdrowie.Młot ścieżki - wisior pokazujący teleporty na mapie.Mosiężny przyjaciel - małpka podkładająca bombę pod najbliższy cel. 25 sztuk.Pierścień brawury - niezniszczalność przez około 60 sekund.Pierścień chciwości - dodaje więcej punktów za znalezione skarby.Pierścieni kondycji - poziom zdrowia wzrasta do 100% na 5 minut.Pierścień ognia - tarcza ogniowa chroniąca przed wrogami. Działa określony czas.Pierścień wody - możliwość oddychania pod wodą.Stalowy ścinacz - gwiazdki do rzucania. 25 sztuk.Szpilka ciszy - Posiadając ten przedmiot przez 3 minuty nie musisz obawiać się pszczół, nietoperzy i duchów, gdyż nie zauważają one krasnala.Wybuchowa beczka - możesz nią ciskać, wysadza wszystko dookoła.Życie - dodatkowe życie.