(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)Jak wynika z ustaleń Gamereactora, Starbreeze Studios zawarło w oświadczeniu skierowanym do wydawcy i inwestorów bardzo pozytywną informację. Okazuje się, że developerowi udało się stworzyć wysoce pożądaną grę, a także przeprowadzić akcję promocyjną, którą mogłoby zorganizować tylko kilka studiów naszego rozmiaru. Efektem takiego połączenia jest duże zainteresowanie zamówieniami przedpremierowymi PayDay 2. Tak duże, że złożone preordery pokryły już koszty produkcji gry Starbreeze Studios.
Zarabianie na nowej produkcji sześć dni przed premierą jest niezwykłe dla gier o takich rozmiarach - mówił Bo Andersson-Klint, szef studia. Prezes nie krył, że taka sytuacja może wpłynąć na zabezpieczenie przyszłości firmy, która pragnie w dalszym ciągu pracować nad własną marką. Zanim jednak usłyszymy o trzeciej części przygód rabusiów, 13 sierpnia przyjdzie nam zagrać w PayDay 2. Gra zostanie wydana na trzech platformach ("jedynka" tylko na pecety i PlayStation 3), więc developer z pewnością pragnie pobić wynik sprzedażowy PayDay: The Heist z 2011 roku.
Rok po premierze "jedynka" trafiła do 700 tysięcy odbiorców.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki