Japońscy developerzy o 3DS‑ie
Magazyn Famitsu przygotował interesujący zbiór wypowiedzi najważniejszych japońskich developerów, na temat nadchodzącego 3DS-a. Wygląda na to, że Japonia podchodzi do urządzenia niezwykle optymistycznie. Konsola ma być "doskonałym przykładem" na to jak odnieść sukces w branży.
Marcin Dąbrowski
14.07.2010 | aktual.: 15.07.2010 05:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
- Atsushi Inaba (Bayonetta, MadWorld): "Czuje ogromną potrzebą stworzenia czegoś na tę konsolę. To ten sam rodzaj ekscytacji, który czułem, gdy po raz pierwszy zobaczyłem Wii i DS-a w biurze Nintendo, ale teraz moje podniecenie jest na znacznie wyższym poziomie. To może być pierwszy raz, kiedy określenia „nowa generacja” i „osobisty sen” są tak pasujące. Z chęcią rzucę wszystko inne, żeby tylko dotknąć 3DS-a”.
- Keiji Inafune (Mega-Man, Dead Rising): “Gry wideo potrzebują trzech rzeczy, żeby odnieść sukces. Konceptu, dobrej platformy i marketingu. 3DS jest doskonałym przykładem na połączenie tego wszystkiego”.
- Hideki Kamiya (Okami, Bayonetta): "Wszystkie te dynamiczne gry w 3D na domowe konsole są świetne, ale chcę spojrzeć także z innej strony i mieć możliwość sprawdzenia co zaoferuje przenośne 3D”.
- Hiroyuki Kobayashi (Resident Evil 5, Devil May Cry): “Nasz Resident Evil został pokazany na E3, ale dopiero kiedy zobaczyłem Metal Gear Solid na tę konsolę, to poczułem jej prawdziwy potencjał. Muszę coś z tym zrobić”.
- Hideo Kojima (Metal Gear, Metal Gear Solid): "Noszę okulary, więc cieszę się, ze tu okulary nie będą potrzebne. Nasze demo z E3 bazowało na Metal Gear Solid 3, ale tło i postacie zostały wykonane od nowa w lepszej jakości. To nie jest pewne, ale myślimy także o rzeczach takich jak coop”.
- Toshihiro Nagoshi (Super Monkey Ball, Yakuza): "Nintendo testowało pomysł konsol jako zabawek od czasów Wii i wygląda na to, że 3DS to finałowy efekt tych testów. Jest wiele pomysłów nad którymi chciałbym na tej konsoli popracować”.
- Goichi Suda (No More Heroes, Killer 7): “Naprawdę czuję, że prędkość rozwoju branży gier jest niesamowita. Naprawdę doszliśmy już tak daleko? Masz żyjący, oddychający świat, którego możesz dotknąć, w swoich rękach. Myślę, że przenieśliśmy się już z etapu konstruowania świata z pikseli, na etap kiedy ten świat naprawdę tam jest. Swoją grę na 3DS-a chciałbym nazwać ‘Następna Gra’, ponieważ 3DS jest naprawdę ‘Następną Platformą’”.
- Shu Takami (Phoenix Wright, Ghost Trick): “Jako twórca czuję, że rozpoczęło się nowe wyzwanie. Chciałbym pokazać tajemnicę w 3D”.
3DS ukaże się do końca marca 2011 roku.