Japońscy developerzy o 3DS‑ie

Magazyn Famitsu przygotował interesujący zbiór wypowiedzi najważniejszych japońskich developerów, na temat nadchodzącego 3DS-a. Wygląda na to, że Japonia podchodzi do urządzenia niezwykle optymistycznie. Konsola ma być "doskonałym przykładem" na to jak odnieść sukces w branży.

Marcin Dąbrowski

14.07.2010 | aktual.: 15.07.2010 05:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

  • Atsushi Inaba (Bayonetta, MadWorld): "Czuje ogromną potrzebą stworzenia czegoś na tę konsolę. To ten sam rodzaj ekscytacji, który czułem, gdy po raz pierwszy zobaczyłem Wii i DS-a w biurze Nintendo, ale teraz moje podniecenie jest na znacznie wyższym poziomie. To może być pierwszy raz, kiedy określenia „nowa generacja” i „osobisty sen” są tak pasujące. Z chęcią rzucę wszystko inne, żeby tylko dotknąć 3DS-a”.
  • Keiji Inafune (Mega-Man, Dead Rising): “Gry wideo potrzebują trzech rzeczy, żeby odnieść sukces. Konceptu, dobrej platformy i marketingu. 3DS jest doskonałym przykładem na połączenie tego wszystkiego”.
  • Hideki Kamiya (Okami, Bayonetta): "Wszystkie te dynamiczne gry w 3D na domowe konsole są świetne, ale chcę spojrzeć także z innej strony i mieć możliwość sprawdzenia co zaoferuje przenośne 3D”.
  • Hiroyuki Kobayashi (Resident Evil 5, Devil May Cry): “Nasz Resident Evil został pokazany na E3, ale dopiero kiedy zobaczyłem Metal Gear Solid na tę konsolę, to poczułem jej prawdziwy potencjał. Muszę coś z tym zrobić”.
  • Hideo Kojima (Metal Gear, Metal Gear Solid): "Noszę okulary, więc cieszę się, ze tu okulary nie będą potrzebne. Nasze demo z E3 bazowało na Metal Gear Solid 3, ale tło i postacie zostały wykonane od nowa w lepszej jakości. To nie jest pewne, ale myślimy także o rzeczach takich jak coop”.
  • Toshihiro Nagoshi (Super Monkey Ball, Yakuza): "Nintendo testowało pomysł konsol jako zabawek od czasów Wii i wygląda na to, że 3DS to finałowy efekt tych testów. Jest wiele pomysłów nad którymi chciałbym na tej konsoli popracować”.
  • Goichi Suda (No More Heroes, Killer 7): “Naprawdę czuję, że prędkość rozwoju branży gier jest niesamowita. Naprawdę doszliśmy już tak daleko? Masz żyjący, oddychający świat, którego możesz dotknąć, w swoich rękach. Myślę, że przenieśliśmy się już z etapu konstruowania świata z pikseli, na etap kiedy ten świat naprawdę tam jest. Swoją grę na 3DS-a chciałbym nazwać ‘Następna Gra’, ponieważ 3DS jest naprawdę ‘Następną Platformą’”.
  • Shu Takami (Phoenix Wright, Ghost Trick): “Jako twórca czuję, że rozpoczęło się nowe wyzwanie. Chciałbym pokazać tajemnicę w 3D”.

3DS ukaże się do końca marca 2011 roku.

Źródło artykułu:WP Gry
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.