Jagged Alliance: Flashback powoli nabiera kształtów
Na temat Jagged Alliance: Flashback usłyszałem i pisałem w kwietniu zeszłego roku, kilka dni przed tym, jak projekt pojawił się na Kickstarterze. Duńskiemu developerowi Full Control udało się zebrać prawie 370 tysięcy z wymaganych 350 tysięcy dolarów i wreszcie zaczyna on pokazywać efekty swojej pracy.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/15/d8/06/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/533db1e72d5ea_Jagged_Alliance__Flashback_Kickstarter_Video.mov', });Jagged Alliance: Flashback - filmik z Kickstartera. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Na oficjalnym forum Jagged Alliance: Flashback pojawił się wczoraj wpis, informujący o rozpoczęciu testowej fazy alfa, w której udział wezmą osoby, wspierające zbiórkę na Kickstarterze. Gra w wersji alfa v0.1 jest oczywiście bardzo ograniczona i zawiera podstawowe elementy walki z użyciem karabinów i poruszania się. Twórcy liczą jednak, że udostępnienie tej namiastki pełnej wersji pozwoli zebrać od testerów niezbędne informacje i opinie, dotyczące prędkości pocisków, ogólnego wrażenia etc.
Przedstawiciel Full Control ujawnił, że po zebraniu odpowiednich informacji developer weźmie się za aktualizację alfy do wersji v0.2, by z czasem przyszykować coś dla graczy w ramach programu Steam Early Access. Premiera pełnej wersji Jagged Alliance: Flashback jest przewidywana na listopad 2014 roku, więc można wnioskować, że wcześniejszy dostęp ruszy najpóźniej za kilka miesięcy. Dokładnych informacji na ten temat na razie brakuje.
Jagged Alliance: Flashback to wynik współpracy wydawcy bitComposer i duńskiego studia Full Control inną grę na znanej licencji - Space Hulk. Twórcy nowego Jagged Alliance zamierzają wrócić do korzeni, czyli mamy mieć do czynienia z całkowitym restartem serii i powrotem do taktycznej akcji z podziałem na tury, jaką znamy z pierwszych części.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki