IO Interactive o brutalności w grach
Karsten Lund, dyrektor projektu Kane and Lynch 2: Dog Days stwierdził, że brutalność w grach jest niesprawiedliwie krytykowana przez ludzi "z zewnątrz", a odbiorcy gier umieją odróżnić "rzeczywistość od gier.
06.04.2010 | aktual.: 06.04.2010 12:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
"Gry jako takie są historycznie brutalne. Nawet szachy są grą wojenną, prawda? Gry są szansą na spróbowanie czegoś czego nigdy byśmy nie zrobili i to bez konsekwencji. Każda gra jest taka, nie jest to więc nic nowego".
"Nie jestem ekspertem od psychologii, ale wydaje mi się, że krytyczne spojrzenia pochodzą od osób spoza 'środowiska', które nie mają do czynienia z grami, a patrząc na nie mówią po prostu, że muszą mieć wpływ na graczy".
Lund dodał, że podczas testów gry Kane and Lynch 2 nie otrzymał żadnych sygnałów, że gra jest zbyt brutalna. Według niego, na przykład, seria Gears of War zawiera dużo więcej przemocy od jego produkcji.