new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/86/21/1d/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/Sunset_Overdrive_E3_Teaser.mov', });Sunset Overdrive - pierwszy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Ted Price, szef Insomniac Games pisał na oficjalnej stronie studia, że po rozpoczęciu rozmów z Microsoftem wahał się, czy Sunset Overdrive jako gra na wyłączność dla Xboksa One to dobry pomysł. Z czasem został jednak przekonany, że możliwości nowej konsoli i usługi sieciowej to coś, czego potrzeba tej grze.
Xbox One i Xbox Live będzie wspierać nasze ambicje w stworzeniu stałego dialogu z naszą społecznością. Pozwoli nam również na szybsze cykle produkcyjne, umożliwiające terminowe aktualizacje dla nowych broni, postaci, fabuły, a nawet popkulturowych treści - memów, które pojawią się w komentarzach - tłumaczył Price. Tego typu aktualizacje mają być kluczowe dla Sunset Overdrive, które zasili grono sieciowych strzelanek.
Co ważne, współpraca Insomniac Games z producentem Xboksów nie wyklucza jednoczesnego tworzenia na inne platformy. Price przyznał, że to wielka zaleta bycia niezależnym developerem. Insomniac było, jest i będzie w stu procentach niezależne. Dzięki temu możemy posiadać i kontrolować własną markę, a tym samym szukać odpowiedniego partnera, by stała się ona rzeczywistością. Szef studia nie wyklucza więc kolejnych projektów tworzonych z myślą o PlayStation 4, ale obecnie jedynym znanym priorytetem jest Sunset Overdrive, które ukaże się wyłącznie na Xboksa One nie wcześniej niż w przyszłym roku.