new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/bf/99/de/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/infamous_wideorecenzja_gotowa.mov', });inFamous: Second Son - wideorecenzja. Wersję w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemNate Fox reprezentujący studio Sucker Punch mówił w rozmowie z Official PlayStation Magazine, że inFamous to bardzo szeroki koncept, który nie został wyczerpany trzema głównymi grami i jednym spin-offem. Fox zwrócił uwagę na to, że mamy w nich do czynienia z historią zwykłego człowieka obdarzonego supermocami, które może wykorzystać do czynienia dobra lub zła. Jego zdaniem można to odnieść do kogokolwiek: niezależnie od wieku, płci, kraju czy epoki historycznej.
Zapytany o to, czy seria inFamous może w przyszłości przypominać cykl Assassin's Creed (podstawowa mechanika rozgrywki wykorzystana w grach z różnymi bohaterami), Fox przyznał, że to świetny przykład, dorzucając w tym kontekście odniesienie do pierwszego BioShocka i BioShocka Infinite. Gier, które się mocno nie pokrywają, ale jednocześnie widać po nich, że są tym samym doświadczeniem.
Czy kolejny inFamous zapozna nas z zupełnie nowym bohaterem, a może bohaterką? I czy twórcy zaczną kombinować z epokami historycznymi? Nic nie jest wykluczone, ale jakiekolwiek informacje w tym temacie poznamy najpewniej dopiero w przyszłym roku. Wszak farba drukarska dopiero co wyschła na okładkach inFamous: Second Son, które jest grą na wyłączność dla PlayStation 4.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki