Autor HydraDeck podzielił się aktualizacją swojego projektu na forum developerów wykorzystujących Oculus Rifta, więc już wiadomo, że wyróżnikiem gry jest wsparcie dla gogli VR. Drugi element, na którym bazuje pomysł Teddy0k, to kontroler ruchowy Razer Hydra. Jak sprawdza się taki zestaw w strzelance FPP? Możecie sprawdzić na powyższym filmiku.
We wspomnianym wpisie na forum twórca podzielił się wersją 0.2 HydraDeck, z której nagrał ponad 6-minutowy filmik. Widać, że połączenie Oculus Rifta i Hydry Razera (jeden kontroler umieszczony na piersi, drugi trzymany w dłoni) daje ciekawe efekty i z pewnością ma przed sobą przyszłość. Teddy0k przygotował i udostępnił edytor poziomów, który pozwala dorzucić coś od siebie do projektu.
Więcej informacji na temat rozwoju HydraDeck: Cover Shooter, w tym listę zmian wprowadzonych przez v0.2, znajdziecie tutaj.