new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/af/06/53/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5342f0543e6d8_Dead_Crusade_Unreal_Engine_4_footage.mov', });Dead Crusade - zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Dead Crusade zapowiada się na grę akcji w klimacie grozy, w której trup ściele się gęsto, a w całej zabawie towarzyszy nam drugi zawodnik. Produkcja nowo założonego studia Aesthetics Games powstaje na silniku Unreal 4 i ma być świeżym podejściem do wyświechtanego tematu zombie apokalipsy. Powiewem świeżości ma być oczywiście umiejscowienie akcji w średniowiecznej Europie i wykreowanie lokacji, które przywiodą na myśl katedrę Minster York czy Wenecję.
Oprócz tego twórcy chcą postawić naprzeciw gracza nowy rodzaj zombie - taki, który potrafi robić uniki, parować ciosy, kontrować, szarżować, a przede wszystkim dostosowywać swoje zachowanie do sytuacji. Oczywiście w grze nie zabraknie mięsa armatniego, którego najmocniejszą stroną jest przewaga liczebna, ale pojawią się również "zombiaki", potrafiące zagrzewać do walki swoich zarażonych kompanów.
Co z tego wyniknie? Dowiemy się nieprędko, gdyż Dead Crusade dopiero zbiera finansowe poparcie na Kickstarterze (potrzeba 250 tysięcy dolarów). A jak już zarobi, ile trzeba, to i tak przyjdzie nam czekać przynajmniej do grudnia 2015 roku, gdyż właśnie taki roboczy termin ustalili sobie twórcy. Zainteresowanych tą inicjatywą odsyłam na kickstarterowy profil, a także do powyższego zwiastuna, który prezentuje namiastkę rozgrywki w FPP/TPP i ogólny klimat.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu