Hellraid przeskakuje na konsole nowej generacji

Jeszcze do niedawna byliśmy przekonani, że w Hellraid zagramy w czerwcu na PC, PlayStation 3 lub Xboksie 360. Tymczasem Techland ogłosił, że mroczny hack'n'slash FPP będzie gotowy dopiero w przyszłym roku, a na dodatek przeskoczy na konsole nowej generacji.

Jakub Zagalski

Z najnowszej zapowiedzi na oficjalnej stronie gry wynika, że Hellraid będzie oferowało trzy zróżnicowane tryby. Podstawa to tryb historii, w którym gracze zmierzą się z piekielną hordą, zwiedzą rozmaite lokacje i najpewniej poznają jakąś mroczną historię. Zwolennicy bardziej arcade'owego grania powinni się zainteresować trybem misji. W tym wariancie główny cel to nabijanie wysokich wyników, łączenie ciosów w kombosy i pięcie się po szczeblach tabeli punktowej. Na deser nowość, czyli wcześniej nie ujawniany tryb areny, który zapowiada się na klasyczny survival z odpieraniem kolejnych fal wrogów. Wszystkie tryby będą dostępne dla 1-4 graczy.

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/e9/6f/11/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/53640fa623551_Hellraid_Gameplay_Trailer_PS4_Xbox_One_.mov', });Hellraid - nowy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/hellraid-zwiastun-playstation-4-xbox-one,5984.html%3Etym">Kolejną nowością zapowiedzianą przez Techland jest wprowadzenie bezklasowego drzewka umiejętności. Takie rozwiązanie ma nam dać większą swobodę w tworzeniu idealnego pogromcy demonów, którego umiejętności aktywne i pasywne będą umiejscowione na ścieżkach walki, magii i zwinności. Sam system walki i używanej broni doczekał się kilku zmian i ulepszeń, dzięki czemu postać będzie mogła korzystać z jedno lub oburęcznej broni białej, tarczy, broni dystansowej i magicznych lasek. Pojawi się system tworzenia broni, zniszczalne obiekty, interaktywne otoczenie etc.

Co najważniejsze, Hellraid jest właśnie przenoszony na autorski silnik Techlandu Chrome 6, ten sam, na którym powstaje Dying Light. Użycie nowej technologii oznacza w tym przypadku przeskoczenie na konsole nowej generacji. Gra pojawi się na PlayStation 4, Xboksa One i pecety w 2015 roku, zaś użytkownicy Steama będą mogli zapoznać się z wczesną wersją Hellraid za sprawą Steam Early Access jeszcze w tym roku.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.