Hello Games: Xbox Live "rzeźnią" dla małych developerów

Hello Games: Xbox Live "rzeźnią" dla małych developerów

Marcin Dąbrowski
14.07.2010 17:59, aktualizacja: 15.07.2010 05:04

Joe Danger, gra która niedawno ukazała się na PlayStation Network, początkowo zmierzała na Xbox Live. Co sprawiło jednak o zmianie docelowej platformy?

Sean Murray, współzałożyciel studia Hello Games, twierdzi, że PSN był jedynym sposobem, żeby twórca mógł sam wydać swoją grę, bez wsparcia wielkich wydawców.

Xbox Live to jak rzeźnia dla małych developerów. Są tam tytuły, które świetnie sobie radzą. Wydawane są jednak dwie gry każdego tygodnia i wiele z nich nie sprzedaje się nawet w nakładzie 25 000 egzemplarzy”.

Według danych Murraya, aż 47% tytułów nie przekracza tego progu, 23% sprzedaje się w okolicach 100 000 egzemplarzy, 13% uzyskuje wynik 200 000 sztuk, a 17% jeszcze więcej.

Tymczasem twórcy zadowoleni są z wydania gry na PlayStation Network, bo w przeciągu jednego dnia sprzedało się 50 000 egzemplarzy tytułu.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)