Guerrilla: "W Killzone 2 za mało było różnorodności"
Główną różnicą między Killzone 2, a nadchodzącym Killzone 3 ma być zróżnicowanie gry, twierdzi producent, Steven Ter Heide.
„Myślę, że w Killzonie 2 za mało było różnorodności, zarówno terenów, jak i rzeczy które robisz i tym razem chcemy to naprawić”, przyznał Heide.
„Duże zróżnicowanie nadeszło dopiero pod koniec Killzone’a 2, gdy miałeś okazję pilotować tego wielkiego robota, a wielu ludzi nie dotarło nawet tak daleko w grze. Tym razem sprawdziliśmy opinie na naszym forum i różnorodność to coś, co naprawdę potrzebujemy osiągnąć.”
Jako przykład podał jeden poziom w którym będziemy mogli zarówno latać na jetpackach i walczyć ponad ziemią, strzelać do latających przeciwników samemu znajdując się na podłożu, czy znaleźć wyrzutnię rakiet i siać masowe zniszczenie. „Tego typu zróżnicowanie chcemy zachować również we wszystkich pozostałych poziomach gry”, zakończył Heide.
Przypomnijmy, że według nieoficjalnych informacji Killzone 3 ukazać ma się w maju 2011.