Guerrilla: "Nie można dłużej ignorować fabuły w grach"
Hermen Hulst z Guerrilla Games twierdzi, że fabuła to rzecz, której twórcy gier nie mogą już dłużej ignorować. Dlatego w Killzone 3 ma zostać na nią położony bardzo duży nacisk.
09.06.2010 13:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Dostaliśmy mnóstwo maili, mnóstwo pomysłów od społeczności, dotyczących historii, dialogów i postaci i wszystkie te idee złączyliśmy w całość. Myślę, że te elementy są bardzo istotne, szczególnie po premierze Uncharted 2, który niesłuchanie podniósł poprzeczkę w kwestii opowiadania historii w grach. Fabuła stała się ważnym elementem i nie można jej dłużej ignorować”, mówi Hulst.
„W Killzonie 3 będziemy mogli o wiele lepiej poznać kulturę Helghastów. Do uniwersum, które stworzyliśmy można stworzyć wspaniałe tło i bogatą historię; jest tam bardzo wiele elementów. Czujemy, że na razie nie udało się jeszcze pokazać wszystkich z nich.”
„W tej grze będziemy więc głównie odwiedzać różne części planety. Damy Wam również poczuć kulturę Helhgastów poprzez wprowadzenie dwóch złych kolesi, zamiast jednego, którzy to będą między sobą rywalizować o przywództwo na planecie. Będzie to czymś w rodzaju wojny domowej. Odczujecie o wiele bardziej jacy są Helghaści. Próbujemy więc sprawić, żeby fabuła stała się o wiele bogatsza”.
Przypomnijmy, żeKillzone 3 zawierać będzie tryb pozwalający na wyświetlanie obrazu w trójwymiarze. W grze znaleźć mamy zróżnicowane krajobrazy. Tytuł ukaże się w przyszłym roku.