Mimo licznych doniesień zza kulis, data premiery GTA 6 nadal pozostaje tajemnicą. Wszyscy z niecierpliwością czekamy na oficjalne stanowisko Rockstar Games, jednakże deweloperzy nie chcą zdradzać jakichkolwiek szczegółów na temat nowej odsłony serii. W związku z tym, jedynym źródłem informacji są plotki i nieoficjalne doniesienia, do których trzeba rzecz jasna podchodzić z pewną dozą sceptycyzmu.
Jednym z takich nieoficjalnych źródeł jest użytkownik Reddita o pseudonimie Tobbelobben30, który przeprowadził własne śledztwo. W swoim poszukiwaniu informacji o GTA 6, zauważył, że w materiałach które wyciekły pojawia się nazwisko Tobias Kleanthous. I tu zaczyna robić się ciekawie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Przetestowałem OMEN MAX 16 – co oferuje najnowszy laptop dla graczy?
Tobias Kleanthous, jak się okazuje, jest deweloperem specjalizującym się w sztucznej inteligencji, rozgrywce i animacjach. Pracował dla Rockstar Games od 2014 r. do końca 2021 r. Klleanthous jest autorem patentu o nazwie "System and Method for Virtual Character Locomotion", który został opracowany i zaimplementowany w Rockstar Games.
Tobbelobben30 odnalazł ten patent i na podstawie jego treści spekuluje, że jeśli ten system rzeczywiście znajdzie zastosowanie w GTA 6, to otrzymamy animacje postaci, jakich nigdy wcześniej nie widzieliśmy.
"GTA 6 może mieć bardziej zróżnicowane i realistyczne animacje. Grając w GTA 6, zobaczysz postacie poruszające się w sposób dostosowany do pogody, poziomu energii i obrażeń. Dzięki temu gra staje się bardziej wciągająca. To tak, jakby mieć postacie, które potrafią dostosować się do różnych sytuacji, dzięki czemu świat gry wydaje się bardziej realny i ekscytujący".
Wszystko to, połączone z ostatnimi doniesieniami na temat rzekomej grafiki w GTA 6, sprawia, że oczekiwania na ten tytuł rosną. Gracze są coraz bardziej niecierpliwi, co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę, że czekamy na nowe GTA już od 10 lat.