GTA 6 i nowy system animacji. Intrygujące odkrycie
Nowe informacje ze świata Grand Theft Auto 6. Take-Two, firma macierzysta Rockstar Games, opatentowała nową technologię, która najwyraźniej znajdzie zastosowanie w GTA 6. Nowatorski system animacji postaci może zapewnić niespotykany dotąd poziomu realizmu.
Mimo licznych doniesień zza kulis, data premiery GTA 6 nadal pozostaje tajemnicą. Wszyscy z niecierpliwością czekamy na oficjalne stanowisko Rockstar Games, jednakże deweloperzy nie chcą zdradzać jakichkolwiek szczegółów na temat nowej odsłony serii. W związku z tym, jedynym źródłem informacji są plotki i nieoficjalne doniesienia, do których trzeba rzecz jasna podchodzić z pewną dozą sceptycyzmu.
Jednym z takich nieoficjalnych źródeł jest użytkownik Reddita o pseudonimie Tobbelobben30, który przeprowadził własne śledztwo. W swoim poszukiwaniu informacji o GTA 6, zauważył, że w materiałach które wyciekły pojawia się nazwisko Tobias Kleanthous. I tu zaczyna robić się ciekawie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tobias Kleanthous, jak się okazuje, jest deweloperem specjalizującym się w sztucznej inteligencji, rozgrywce i animacjach. Pracował dla Rockstar Games od 2014 r. do końca 2021 r. Klleanthous jest autorem patentu o nazwie "System and Method for Virtual Character Locomotion", który został opracowany i zaimplementowany w Rockstar Games.
Tobbelobben30 odnalazł ten patent i na podstawie jego treści spekuluje, że jeśli ten system rzeczywiście znajdzie zastosowanie w GTA 6, to otrzymamy animacje postaci, jakich nigdy wcześniej nie widzieliśmy.
Wszystko to, połączone z ostatnimi doniesieniami na temat rzekomej grafiki w GTA 6, sprawia, że oczekiwania na ten tytuł rosną. Gracze są coraz bardziej niecierpliwi, co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę, że czekamy na nowe GTA już od 10 lat.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii