Gry mogą zgłębić swą emocjonalność

Studio thatgamecompany, twórcy ciepło przyjętej przez krytykę medium gry Journey i takich tytułów jak flOw czy Flower, pracują w tej chwili nad nowym projektem. Jeden z członków studia, Jenova Chen, twierdzi, że jedną z najlepszych możliwości danych twórcom gier, jest możliwość badania emocji.

Iga Ewa Smoleńska

W wywiadzie dla [a] list daily, Chen wypowiadał się na temat zmian, jakie zaszły w medium gier elektronicznych w ciągu ostatnich lat:

Kiedyś zabicie kogoś w grze oznaczało zmianę koloru pikseli. Teraz widzimy, jak wnętrzności opuszczają naszych przeciwników. Ale w kwestii innych emocji możemy zajść dużo głębiej. Możliwości, które nie były osiągalne w przeszłości z pewnością będziemy mogli dosięgnąć w przyszłości. Jak oddać możemy w grach to, co przedstawiają filmy romantyczne? Albo dokumentalne? Lub dramaty?

Studio thatgamecompany pragnie za pomocą swoich projektów zbudować silną, emocjonalną więź z graczami. Ponieważ jeśli ludzie poczują się poruszeni, pokażą grę innym. Chciałby, by tworzenie gry było podobne do reżyserowania filmów. By z wielką dokładnością dobierano do nich animację, muzykę, ludzi i dzięki temu osiągnięto zupełnie nowy stopień odczuwanych przez graczy emocji.

Kolejny projekt studia będzie pierwszą grą, które wyda ono samodzielnie. Czym teraz zaskoczą nas twórcy z thatgamecompany? Tego jeszcze dokładnie nie wiadomo. Z pewnością będzie to jednak gra innowacyjna, o której długo nie zapomnimy.

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.