Granie w tytuły ze Steama w chmurze OnLive tańsze o połowę

Onlive startował jako platforma umożliwiająca granie w chmurze, co oznacza, że przy odpowiednio szybkim łączu internetowym można cieszyć się pecetowymi nowościami na słabych komputerach, a nawet urządzeniach mobilnych. Na początku marca dostawca usługi zapowiedział, że OnLive zacznie współpracować z grami kupionymi na Steamie, oczywiście za odpowiednią opłatą. Od niedawna ta kwota stała się o połowę niższa.

Jakub Zagalski

Nowością na platformie OnLive jest usługa CloudLift, która w prosty sposób łączy nasze konto na Steamie z chmurą OnLive. Płacąc 9,99 funtów/14,99 dolarów (około 50 złotych) miesięcznie można było do niedawna uruchamiać gry zakupione w dystrybucji Valve na rozmaitych urządzeniach: dowolnym komputerze PC/Mac, tabletach z Androidem czy konsolach OnLive. Warunek konieczny do spełnienia to posiadanie odpowiedniego łącza internetowego i uiszczenie miesięcznej opłaty, która właśnie została obcięta o połowę.

Jak czytamy na oficjalnej stronie OnLive, dostęp do CloudLift jest teraz wyceniony na zaledwie 4,95 funty/7,95 dolarów. Usługa znajduje się cały czas w fazie otwartej bety, co oznacza, że współpracuje z zaledwie garstką tytułów, między innymi Lego: The Hobbit czy Batmanami od Rocksteady. Lista będzie się oczywiście cały czas wydłużać, ale nie wiadomo, kiedy stanie się w stu procentach zgodna z biblioteką Steama. Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj.

Oprócz CloudLifta OnLive oferuje także swoją pierwotną usługę, czyli PlayBack. To rozwiązanie daje dostęp do ponad 250 gier pecetowych, możliwych do uruchomienia gdziekolwiek, kiedykolwiek i na różnych urządzeniach. Taka przyjemność jest wyceniona na 9,95 dolarów miesięcznie.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.