Gracze Elden Ring tracili postępy w rozgrywce. Wszystko przed błąd Steama
Przez kilka ostatnich dni gracze Elden Ring musieli zmierzyć się z frustrującą sytuacją - wielu grających na PC zgłaszało, że ich postępy w grze nie są zapisywane.
Na szczęście problem zdaje się być już naprawiony. Jednak przez kilka ostatnich dni gracze Elden Ring niejednokrotnie musieli czuć się sfrustrowani czy zirytowani. Zwłaszcza że winowajcą okazał się Steam, a dokładniej - kłopoty z synchronizacją zapisów gry w chmurze.
Podczas uruchamiania Elden Ring gracze musieli wybrać, czy wczytać pliki z komputera czy z chmury. Niestety, te ostatnie nie synchronizowały się z danymi na dysku i często pochodziły nawet sprzed kilku dni. Na Steamie wybuchła żywa dyskusja, w której gracze narzekali, że zostali cofnięci nawet o kilkanaście godzin w grze.
Studio From Software i firma Bandai Namco wyjaśniły na Tweeterze, że wina leży w dużej części po stronie Steama, ponieważ to w wyniku ich błędu w określonych warunkach save'y nie synchronizowały się z serwerami Valve.
Najnowsze informacje zdają się jednak potwierdzać, że problem został zażegnany, a gra na PC doczekała się aktualizacji naprawiającej błąd synchronizacji plików. Podobny problem na szczęście nie pojawił się na konsolach, co przemawia za winą Steama.