Gone Home pojawi się na konsolach
Gone Home to zrobiona bez rozmachu, całkiem prosta i krótka (poznanie finału zajmuje w przybliżeniu dwie godziny) przygodówka, która namieszała w zeszłym roku na scenie gier pecetowych jak mało która produkcja. Pisaliśmy o niej wielokrotnie, tymczasem wygląda na to, że wkrótce będziemy mieli kolejny powód do pochylenia się nad dziełem The Fullbright Company.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/b0/50/51/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/531e06b8d01a5_Gone_Home___Console_Announcement_Trailer.mov', }); Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/gone-home-zwiastun-wersji-konsolowej,5853.html%3Etym">Niezależny developer, który zgarnął dzięki Gone Home mnóstwo prestiżowych nagród, ujawnił plany związane z wydaniem gry na konsole. Steve Gaynor, scenarzysta, projektant i współzałożyciel studia mówił, że po premierze oryginału wielu graczy dopytywało się o wersję konsolową. Developer zaczął więc szukać odpowiedniego partnera do zrealizowania tego celu i ostatecznie, jak podaje Gematsu, podjął współpracę z Midnight City. Wytwórnią założoną w ramach Majesco, która zajęła się ostatnio przeniesieniem Double Dragon Neon i Slender: The Arrival na pecety.
Midnight City zamierza pokazać Gone Home graczom konsolowym w tym roku, tymczasem do sieci trafił okolicznościowy zwiastun (powyżej). Niestety w zapowiedzi konwersji brakuje jednej, kluczowej informacji: na których konsolach gra zostanie wydana. Nie będziemy się bawić w zgadywanie i poczekamy na ujawnienie dalszych konkretów. I kto wie, może twórcy przygotują dodatkową zawartość dla nowych odbiorców? Bonusowy poziom czy opcjonalny, wyjątkowo trudny do pokonania boss to by było coś.
Nawet jeżeli developer zrezygnuje z dodawania czegokolwiek, to i tak warto czekać na edycję konsolową. Szczególnie, jeżeli nie miało się okazji/ochoty zagrać na pececie.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem