new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/95/36/94/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5316faf0e203b_Goat_Simulator_coming_to_Steam_Pre_Order_Trailer.mov', });Goat Simulator - zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemCoffee Stain Studios zamieściło na swojej stronie krótkie FAQ, z którego dowiedzieliśmy się o nadchodzącej premierze na Steamie. Twórcy zapowiedzieli również, że w grze nie pojawi się pożądany przez niektórych tryb wieloosobowy ze względu na wykorzystanie NVIDIA PhysX i Apex. Według twórców te technologie, odpowiadające za fizykę w świecie gry synchronizują się okropnie w multiplayerze. Poza tym zabawa wieloosobowa wymagałaby od nich usunięcia 90% fizyki, systemu zniszczeń obiektów i wielu funkcji, z których są najbardziej zadowoleni.
Goat Simulatora powstaje wyłącznie z myślą o pecetach, przy czym twórcy zaznaczają, że to niewielka, zepsuta i głupia gra stworzona w kilka tygodni. Więc nie należy się po tym spodziewać gry o rozmachu GTA z kozami. Co ważne, autorzy chcą zostawić charakter projektu z game jamu, pełnego zabawnych błędów i banalnie prostej mechaniki rozgrywki. Jednocześnie deklarują, że pojawi się wsparcie dla Steam Workshop, dzięki czemu gracze będą mogli dostarczać poziomy własnego autorstwa.
Goat Simulatora jest teraz wyceniony na 9,99 dolarów. Autorzy nie ukrywają, że niektórzy zrobią lepiej kupując za te pieniądze hula-hop, stertę cegieł albo żywą kozę.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem