Goat Simulator z premierą w Prima Aprilis

Jakiś czas temu w sieci pojawił się kuriozalny zwiastun gry, której motywem przewodnim była koza szalejąca po mieście. Dziwaczny projekt zyskał ogromną popularność i zachęcił twórców Goat Simulatora do wydania swego dzieła na Steamie. Kilka tygodni później wiemy, że premiera zaplanowana na 1 kwietnia nie będzie żartem primaaprilisowym.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/95/36/94/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5316faf0e203b_Goat_Simulator_coming_to_Steam_Pre_Order_Trailer.mov', });Goat Simulator - zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemCoffee Stain Studios zamieściło na swojej stronie krótkie FAQ, z którego dowiedzieliśmy się o nadchodzącej premierze na Steamie. Twórcy zapowiedzieli również, że w grze nie pojawi się pożądany przez niektórych tryb wieloosobowy ze względu na wykorzystanie NVIDIA PhysX i Apex. Według twórców te technologie, odpowiadające za fizykę w świecie gry synchronizują się okropnie w multiplayerze. Poza tym zabawa wieloosobowa wymagałaby od nich usunięcia 90% fizyki, systemu zniszczeń obiektów i wielu funkcji, z których są najbardziej zadowoleni.

Goat Simulatora powstaje wyłącznie z myślą o pecetach, przy czym twórcy zaznaczają, że to niewielka, zepsuta i głupia gra stworzona w kilka tygodni. Więc nie należy się po tym spodziewać gry o rozmachu GTA z kozami. Co ważne, autorzy chcą zostawić charakter projektu z game jamu, pełnego zabawnych błędów i banalnie prostej mechaniki rozgrywki. Jednocześnie deklarują, że pojawi się wsparcie dla Steam Workshop, dzięki czemu gracze będą mogli dostarczać poziomy własnego autorstwa.

Goat Simulatora jest teraz wyceniony na 9,99 dolarów. Autorzy nie ukrywają, że niektórzy zrobią lepiej kupując za te pieniądze hula-hop, stertę cegieł albo żywą kozę.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.