Główna programistka opowiada o Child of Light
Zapowiedziane kilka miesięcy temu Child of Light, nad którym pracuje garstka pracowników studia Ubisoft Montreal, wygląda na ciekawe podejście do klasycznych rozwiązań znanych z gier JRPG. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z tym tytułem, to właśnie nadarza się doskonała okazja, gdyż w podróż po malowniczym świecie Lemuria zabiera nas główna programistka.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/d5/00/97/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/52827fe138b29_Child_of_Light_Gameplay.mov', });Rozgrywka z komentarzem głównej programistki. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/child-of-light-oczami-tworcow,5639.html%3Etym">Kilkuminutowe wideo z komentarzem Brianny Code zapoznaje nas z podstawowymi elementami gry, eksplorowaniem dwuwymiarowych lokacji, rozpoczynaniem questów i oczywiście walką. Child of Light od pierwszej zapowiedzi było łączone z klasycznymi baśniami i klasyką gatunku JRPG, z którego czerpie między innymi system turowych pojedynków. Jednocześnie specyficzne wykorzystanie technologii UbiArt Framework (znanej z Rayman Legends) sprawi, że przygody czerwonowłosej Aurory dostarczą niecodziennych doznań.
Główny zamysł twórców polegał bowiem na stworzeniu świata, który przypomina interaktywne dzieło malarskie. Czy udaje im się osiągnąć taki efekt? Oceńcie sami po obejrzeniu powyższego filmiku. Druga sprawa to opowiedzenie epickiej historii, w której dziewczynka imieniem Aurora stara się wrócić do domu, uwalniając po drodze słońce, księżyc i gwiazdy. Ciała niebieskie są przetrzymywane przez Królową nocy, która z pewnością nie odda swoich łupów po dobroci.
Child of Light ma się ukazać w przyszłym roku na PlayStation 3, 4, Xboksa 360, One i pecety.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki