Gigabyte Brix II - kieszonkowy komputer dla graczy

Idea stworzenia komputera przede wszystkim do gier, który miałby zająć miejsce pod telewizorem zarezerwowane dla konsoli, nie jest niczym nowym. Za przykład niech posłuży Alienware X51, wyglądem przypominający stacjonarną konsolę. Walka o klientów zainteresowanych tego typu urządzeniami trwa w najlepsze, o czym świadczy nowa oferta firmy Gigabyte.

Jakub Zagalski

źródło: theverge.comGigabyte Brix II to nie tylko ciekawa alternatywa dla konkurencyjnych komputerów do grania, ale przede wszystkim chyba najmniejsza z dostępnych na rynku. Czarne pudełeczko pokazane na tegorocznym Intel Developer Forum to maleństwo, którego boczna ścianka ma 4,5 cala przekątnej. Reprezentacja serwisu The Verge obejrzała nowy komputer z każdej strony i udowodniła, że Brix II jest mniejsze od stojącego pada do Xboksa 360. Dowody zdjęciowe do obejrzenia tutaj.

W środku niepozornego pudełka znajduje się zintegrowana karta graficzna Iris Pro Intela. Zdaję sobie sprawę, że większość graczy reaguje alergicznie na zbitek słów "zintegrowana" i "karta graficzna", jednak komponent w Gigabyte Brix II ma przeczyć stereotypowi. Według Intela możliwości tej karty dorównują GeForce GT 650M, dzięki czemu przyszli użytkownicy maleńkiego komputera będą w stanie zagrać w podanego za przykład Crysisa 3. Niestety nie określono, na jakich ustawieniach.

W miniaturowym komputerze, za który trzeba będzie zapłacić około 500-600 dolarów, tkwi jednak pewien haczyk. Producent nie dostarcza bowiem w zestawie RAM-u i dysku twardego. Nie mówiąc już o systemie operacyjnym. Rozmiary czarnej kostki są mimo wszystko na tyle atrakcyjne, że mogą zachęcić do zakupu zwolenników podpinania komputera pod telewizor, zwracających uwagę na wygląd samego urządzenia. Premiera Gigabyte Brix II jest przewidziana na grudzień i miejmy nadzieję, że do tego czasu poznamy dokładne możliwości "małej czarnej".Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.