Prototyp nienazwanego oficjalnie urządzenia (przyjmijmy, że to GameFace) został przetestowany w Las Vegas przez Edgadget. Okazuje się, że o ile sama idea wykorzystania technologii VR przez GameFace i Oculus Rift wydaje się być bliźniaczo podobna, to jednak oba gadżety różnią się dosyć znaczącą. Po pierwsze, GameFace działa w oparciu o system Android, a po drugie - jest całkowicie bezprzewodowy.
Gogle GameFace Labs zostały wyposażone w 5,2-calowy wyświetlacz LED (rozdzielczość 1920 na 1080) i kryje w sobie chip Tegra 4. Przy prezentacji wykorzystano znane z Oculus Rifta demo technologiczne Tuscany, które GameFace wyświetlał w niższej rozdzielczości. Sterowanie odbywało się za pomocą pada DualShock 3, chociaż najpewniej w ostatecznej wersji z urządzeniem będą współpracowały wszystkie pady Bluetooth. Cały zestaw, w przeciwieństwie do Oculus Rifta podłączanego do peceta, nie posiadał ani jednego przewodu.
Co ciekawe, GameFace Labs zamierza w przyszłości opracować również sklep z androidowymi grami pisanymi specjalnie pod technologię VR. Bezprzewodowe gogle nie będą więc bezpośrednią konkurencją dla produktu Oculus VR, który celuje w rynek pecetów.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu