Fortnite tematem okładkowym majowego Game Informera
Epic Games powoli rozkręca kampanię reklamową, związana z Fortnite, o którym słyszymy od grudnia 2011 roku. Pierwsza gra od Epica wykorzystująca silnik Unreal 4 nie robiła dotychczas wokół siebie dużego zamieszania, ale 20-stronicowy artykuł w magazynie Game Informer i tematyczna okładka najnowszego numeru z pewnością doleje oliwy do ognia.
Jak czytamy na stronie Game Informera, redakcja amerykańskiego miesięcznika miała okazję jako pierwsza poznać nowe szczegóły związane z tą kooperacyjną strzelanką. Z krótkiego opisu wynika, że należy się po niej spodziewać zwiedzania otwartych lokacji, systemu rozwoju, który przywołuje na myśl gry RPG i zgarniania łupów jak w Diablo. Do tego dochodzą zróżnicowane pod względem długości kampanie, proceduralnie generowany świat czy walki PvP.
Fortnite było pokazywane podczas VGA w grudniu 2011 roku, i co ciekawe, pierwszy zwiastun powstał na bazie silnika Unreal 3. Od tego czasu sporo się jednak zmieniło, a do produkcji gry zagoniono między innymi ludzi z Epic Games Poland - studia, które do listopada zeszłego roku funkcjonowało pod nazwą People Can Fly.
Jakie nowe informacje trafiły do majowego numeru Game Informera? Przekonamy się lada moment, gdyż cyfrowe wydanie magazynu jest już dostępne, a egzemplarze papierowe mają się pojawić przed końcem tygodnia. Przy okazji warto zaznaczyć, że Epic Games szuka testerów wersji alfa, którzy mogą się zgłaszać i rejestrować na tej stronie.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu