(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)EA Sports może więc w spokoju kontynuować prace nad nowymi odsłonami serii FIFA, które co roku przyciągają do siebie kilkanaście milionów graczy. Ostatnio poinformowano, że wydana kilka miesięcy temu FIFA 13 trafiła już do 14,5 miliona odbiorców. Dwie poprzednie odsłony sprzedały się w granicach 16 milionów egzemplarzy. Przedłużenie umowy z Fédération Internationale de Football Association zaowocuje nie tylko dorocznymi odsłonami serii, ale także okolicznościowymi grami z cyklu FIFA World Cup. Czyli wszystko zostaje po staremu.
W oficjalnym oświadczeniu Andrew Wilson z EA Sports przypomniał, że jego firma wypuściła pierwszą grę na licencji FIFA w 1993 roku i po dwudziestu latach współpraca z federacją jest nadal silna. Czy po 31 grudnia 2022 roku będą się kochać równie mocno? To się dopiero okaże, a my tymczasem czekamy na to, co EA Sports pokaże w grze FIFA 14. Chyba nie trzeba przypominać, że premiera nowej odsłony odbędzie się jesienią?