Eidos zwalnia twórców gry Tomb Raider: Underworld
Około trzydziestu pracowników studia Crystal Dynamics znalazło się na bruku. O cięciach budżetowych poinformował sam Eidos, który po prostu z dnia na dzień zwolnił część ekipy, odpowiedzialnej za grę Tomb Raider: Underworld.
Przedstawiciel Eidosu spytany o to, dlaczego firma postanowiła odesłać z kwitkiem część stałej ekipy, odpowiadał w dosyć nielogiczny sposób: "Postanowiliśmy zwiększyć koncentracje na marce Tomb Raider w studiach Crystal Dynamics; niestety, zaowocowało to redukcją personelu". Odpowiedź co najmniej dziwna, czyż nie?
Redaktorzy serwisu Joystiq zauważają jednak drugą stronę tej sprawy. Otóż, według nich, Eidos zwolnił część załogi Crystal Dynamics z powodu niezadowolenia ze sprzedaży Underworlda.
Co zresztą też jest dość intrygujące - 1,5 miliona egzemplarzy z pewnością nie jest wynikiem rekordowym dla serii, ale chyba wielkich powodów do narzekań też nie ma. Cóż, najwyraźniej w świecie wielkiego biznesu nie wszystko musi być logiczne...