EA: Projekt Dziesięć Dolarów stworzony, aby "wzbogacić doznania konsumentów"

Marcin Dąbrowski

08.06.2010 14:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do tej pory wszyscy myśleli, że słynny "Projekt Dziesięć Dolarów", zapoczątkowany przez Electronic Arts, służy walce z rynkiem gier używanych. Przypomnijmy, że każdy kto kupi grę EA z drugiego obiegu, musi dokupić do niej specjalny kod odblokowujący niektóre funkcje. Okazuje się, że nic bardziej mylnego. Według szefa brytyjskiego oddziału EA, Keitha Ramsdale, projekt ten powstał tylko po to, aby wzbogacić doznania konsumentów.

To wszystko robione jest z myślą o klientach, po to aby wzbogacić ich doznania. Nie są to działania wymierzone przeciwko piractwu, czy rynkowi gier używanych”, stwierdził Ramsdale.

Niestety nie wyjaśnił w jaki sposób dodatkowe opłaty za używaną grę mają wzbogacić doznania płynące z niej płynące.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także